You're no longer my business..

Okej, ett halvår har passerat. Om jag sa att inget hade hänt i mitt liv under den tiden skulle jag kunna misstas för att vara en mytoman. För här har det hänt grejer, personligen skulle jag vilja påstå att FÖR mycket har hänt. Olycklig kärlek måste vara det värsta som man kan utsättas för, vilken bitter, svartsjuk människa kom på det överhuvudtaget? Samtidigt som det här året har vart helt underbart önskar jag att jag aldrig gett mig in på det från början. Hur kan man önska att man aldrig träffat en person som har vart den som betytt mest så länge? Slutdiskuterat om det..jag kämpar vidare och det sägs ju faktiskt att tiden läker alla sår..

Idag gjorde jag något jag aldrig gjort förut, något otroligt vuxet. Jag tecknade en hemförsäkring. Om jag ska vara helt ärlig visste jag inte ens att man var tvungen att ha en sån. Men så var tydligen fallet och nu har jag alltså inkasserat x -antal vuxenpoäng. Efter den senaste månadens bravader måste jag ha en hel del sånna i potten nu. Högskola, egen lägenhet..ja som jag sa: det händer grejer alltså.

För övrigt har dagen inte vart allt för händelserik. Hade en föreläsning i skolan, vilken i och för sig var lite smålustig då föreläsaren lätt kunde ha misstagit för att vara bildläraren på rekarnes tvilling, både till utsättet och sättet att prata på. Och då kan ju alla som gick på rekarne direkt föreställa sig hur den föreläsningen var. Tyvärr var också detta det enda som jag upptäckte den här föreläsningen då den var mindre intressant. För att inte bryta min otroligt dåliga ovana som jag har nuförtiden tog jag min dagliga tupplur när jag kom hem. Idag slog jag alla rekord: 2,5 timme! Och där försvann alla pluggtimmar till drömmarnas värld.

Kvällen spenderades på friskis, medel/stryka sen gym..det var nästan så jag kände hur kalorierna led. Nu ska de utplånas..

Sådärja, då var hjärtat lättat och nu ska jag göra det jag är absolut bäst på: Sova.

Caroline

Kommentarer
Postat av: sanna

Välkommen tillbaka ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback