That was when I ruled the world..

Idag ringde tjejen som har lägenheten som jag ska flytta in i och sa att jag kunde få nycklarna redan på fredag. Det passar alldeles utmärkt eftersom att vi då har hela helgen på oss att tapetsera om i vardagsrummet, eller okej, inte VI, utan min kära pappa har lovat och göra det, så det är snarare han som har hela helgen på sig. Inflyttning blir det på måndag, måste faktiskt erkänna att allt känns lite småläskigt..efter 19 år i Slagsta ska jag nu överge det..I och för sig har både Emelie och Josefin överlevt efter deras flykt härifrån, så det ska väl jag också göra kan man tycka. 

Med risk att låta bitter måste jag berätta om min hemska bussfärd hem från skolan idag. Framför mig i bussen satt en kille och en tjej, de var väl runt 14 år kanske. Direkt när de slog sig ner på sätet började de kladda på varandra, Visst var det lite smågulligt till en början med lite pussar hit och dit. Men när de sedan i princip började äta upp varandra och fortsatte göra det hela min bussfärd tyckte jag faktiskt att det blev liite för mycket. Jag blev nästan lite smått illamående. Självklart visste jag inte vart jag skulle titta heller. Nej det hela blev jävligt irriterande och äckligt. Det där med att äta upp varandra kan man faktiskt hålla för sig själva, låt åtminstone mig få slippa se det. Kalla mig bitter och kanske en aningen rå, men det där var faktiskt inte en trevlig syn.

De närmsta helgerna är faktiskt rätt fullbokade för min del, vilket känns väldigt skönt. Nu i helgen ska jag fixa lägenheten, helgen efter bli det till att kila in i dimman eftersom att jag faktiskt fyller år, sen är det Sjöslaget helgen efter, som faktiskt ska bli sjukt kul..jag har fått äran att dela hytt med Gabi, man skulle även kunna kalla henne svampen. Om jag intar ungefär hälften av den mängd alkohol hon dricker ska det nog bli bra för min del. jag har dessutom lovat mig själv att aldrig någonsin vara med på någon av hennes lekar som har något med alkohol att göra, de är livsfarliga. Med tanke på de senaste helgernas bravader kan det här inte bli annat än katastrof, precis som det ska vara, haha!

Dessa drömmar gör mig galen..hur ska jag någonsin kunna komma över det här när mina drömmar plågar mig som de gör? Det är hemskt, jag vill inte gå och lägga mig på kvällarna eftersom att jag vet vad som väntar direkt jag somnar. Jag saknar dig, förlåt, men det gör jag verkligen.

Nej nu blir det lite plugg innan Johanna hämtar upp mig, ska köra aerobicpasset=)



                                 

Mina vänner är de absolut bästa. Vore ingenting utan er..


Caroline

Kommentarer
Postat av: Rogic

Hahahha vad är det jag hör, jag låter som feta alkoholisten :D

Postat av: Caroline

Haha braa, det var nämligen precis mitt syfte med texten;) HÖHÖÖÖH

2008-09-24 @ 20:38:33
Postat av: sanna

Två inlägg dagarna efter varandra! imponerande carro ;D keep it up

2008-09-25 @ 22:01:43
URL: http://littlemorepersonal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback