...

Mitt och Mickes inget- godis/läsk- vad höll i en vecka, braa! Haha, vi är så fast i sötsaketräsket.

Gårdagen vill jag knappt tala om. Men jag gör det ändå, för det kommer inte kosta nån tid iaf. Faktum är att det enda vi gjorde igår var att klämma i oss massa american pizza och direkt efter en massa godis. Sen kände man sig lagom proppmätt och snart så låg vi båda och sov som stockar i soffan. Observera att allt detta skedde inom loppen av ungefär 45 minuter och vi sov för kvällen innan halv 12. Värdefull kväll, nej.

Med tanke på att vi somnade s tidigt igår var det inte speciellt konstigt att vi vaknade redan vid 10 idag, mycket skönt att inte sova bort hela lördagen som vanligt! Vi åkte ut till hans syster i Ärla. Där bjöds det på mat och semlor.Trevligt, trevligt! Sedan bar det av en snabbis till hans föräldrar för att tvättabilen och lite annat.

Resten av kvällen kommer jag förmodligen att tillbringa på den plats där jag sitter nu, det vill säga framför datorn. Har obegränsat med plugg, jag behöver ju knappast oroa mig för att inte ha något att göra den här helgen! Men är faktiskt rätt taggad på att plugga nu, får se hur länge det håller. Men eftersom att jag verkligen vill komma in på socionomutbildningen till hösten så känns det ju lite motiverande.

Nej nu ska jag laga i ordning lite mat.

So special..<3


Caroline


Kommentarer
Postat av: Caroline

Uh, ska du plugga direkt? Värsta duktig du är som är så motiverad :)

Postat av: C

Haha jaa jag var ju det för en vecka sen iaf;) Men jo, kommer jag in så börjar jag direkt=)

2008-01-16 @ 22:21:35
URL: http://carolinearringer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback