I got love for you

Nu var det faktiskt ett litet tag sen jag skrev och en helt händelelös vecka har det ju faktiskt inte vart. Kan ju inte påstå att veckan fick en mjukstart..kom till jobbet vid halv fem i tron om att jag skulle jobba ett 5 timmars pass..det hela slutade med att jag slutade 01.00. Efter jobbet åkte jag hem till Micke och sov. På tisdagen var jag så duktig att jag gick upp tidigt och tog en promenad hem för att 3 timmar senare befinna mig på Eskilstuna Halkbana..oh my..det sladdades ordentligt vaa..skönt att ha det gjort iaf=)

I onsdags hade jag utvecklingsamtal, det första på vääldigt många år då jag haft möjligheten att dissa föräldrarna och gå själv. Självklart utnyttjade jag läget och lämnade mamma hemma. Det gick väl sådär...man är väl inte på topp just nu alltså.

Och till det bästa: idag bokade vi en resa till Egypten..så den 29/11 bär det av..det kommer bli såå mysigt, är så glad att få åka med dig hjärtat:)

Nej nu ska jag ta plats i soffan..ska titta på Miffo som börjar om 5 minuter..sen är det läggdags, ska upp och jobba på ASSA i morrn...kan ju dessutom nämna att jag jobbar lör,sön,mån,tis,ons,fre,sön nu på lovet..yeeey.

It don't make any difference to me,
What the world thinks about us baby,
Cause in my heart I will always believe
That we were meant for each other.



Over and out!

Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback