Fix you

Då har redan halva skolveckan passerat. Ju fortare det går, desto bättre. Jag kan väl inte påstå att allt är på topp just nu. En av de stora (dock inte den största) anledningen till att läget är lite sådär är skolan. Det går verkligen inge bra nu och jag har noll motivation till att försöka. Jag orkar helt enkelt inte bry mig, men ändå får jag sån förfärlig ångest när jag vaknar på morgonen och påminner mig själv att jag inte gjrot läxan som skulle vara gjord eller har tränat på provet som väntar. Jag har utvecklingssamtal nästa onsdag och den här gången är det nog faktiskt bäst att mamma strannar hemma så att jag får gå själv och höra det negativa.

Nu har vi filosofi och alla andra sitter inne i klassrummet och tittar på Matrix, men jag var inte här i måndags så jag missade halvga filmen. Får ta och hyra den sen istället.  

Nu när jag tänker efter har jag faktiskt glömt att nämna att Jessica har tagit körkort, Grattis gumman=)!

Efter skolan ska jag hem och ta ahnd om min sjuka mamma, då blir det film och glass=)


Nej när jag ändå sitter här kanske jag ska ta och kolla lite på min religionsuppsats, eller snarare på det som till slut ska bli en uppsats.

Caroline
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback