Baby if we're gonna do it, come on do it right..

Då var det slut på nedräkningen. Det är också slut på att vara omyndig. Det har hänt riktigt mycket sen jag skrev sist, skönt att kunna säga så för en gångs skull.

I torsdags vaknade jag av min familjs vackra stämmor när de kom in och grattade mig. Fick en massa fina grejer=) Käkade en massa kanelbullar hela dagen och öppnade en massa paket. Dagen avslutades på bästa sätt då alla mina älskade blondiner kom och åt tårta, tycker om er va=)

I fredags satte jag 54 rätt på teoriprovet för körkortet, vilket också innebär att jag blev godkänd. Pulsen var läskigt nära maxpuls alltås, längesen jag var så nervös, vilket också kan vara en förklarande anledning till att jag ser ut som om jag blivit mordhotad på bilden för körkortet också, haha!

I lördags vaknade jag upp hos min bästaste och tog det lugnt ett bra tag. Sen bar de av hemåt för att där sätta igång med matlagnig och laddning inför kvällen, Tjejerna kom och sen var de igång, förfest och sen lotus...kvällen blev huur lyckad som helt och längesen jag hade så fruktansvärt kul=)

På söndagen ringde klockan redan vid 9, en halvtimma senare bar det av till Blue Lotus där jag gjorde min första och sista tatuering, herre min skapare, det kändes! Handsvetten var inte nådig alltså.

Gårdagen kunde inte ha blivit bättre heller, tycker så mycket om dig hjärtat =)


Det går bra nu..

<3

Caroline

Kommentarer
Postat av: paulina

grattis i efterskott! :)

2007-10-11 @ 11:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback