Don't go..

Alla förtjänar en andra chans, är det inte så man säger?

Personligen är jag lite kluven när det gäller detta. Ena sekunden verkar det inte vettigt alls, medan det andra sekunden verkar självklart. Just nu är en sån sekund då det känns självklart. Jag klarar inte av att ge upp något som har betytt så mycket för mig..det går bara inte. Så kanske är det just en andra chans som är det rätta här? Jag tror nog det. 

Om tre veckor bär det av, jag lämnar Eskilstuna, Sverige, Europa..kanske är just vad vi behöver? Att få komma bort och verkligen känna efter hur vi vill ha det. För jag tycker ju verkligen om dig hjärtat, jag vill bara att allt ska fungera..

För att nu helt byta samtalsämne börjar veckan lida mot sitt slut och jag välkomnar helgen med öppna armar. Jag behöver plugga hemskt mycket, men jag behöver verkligen få festa och göra något kul också..så i morrn blir det utgång, yeey=)  Dessutom jobbar jag bara 4,5 timmar i morrn, något som verkligen är värt att nämnas då jag ALLTID annars jobbar både lördag och söndag. Fuck mcd. Jag hatar det.

Nu ska jag äta lite lunch sen ska jag nog ut och gå en sväng, lite frisk luft är kanske vad jag behöver..

Here we go again..

Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback